Kako unajmiti proizvode? + -

Istraži: Kreni u avanturu traženja savršene haljine - istraži stilove, boje i veličine koje te inspiriraju! Uđi u naš virtualni ormar i pronađi svoju viziju stila.

Iznajmi: Prvi korak je registracija na TWíA web stranicu. Kada pronađeš svoju savršenu haljinu, rezerviraj je brzo i lako u našem kalendaru. Sljedeći korak je da izabereš gumb “Dodaj” u košaricu, koji te vodi na proces plaćanja i dodavanje podataka za dostavu i prikup. Kada to obaviš, zabava može početi!

Dočekaj: Nakon odabira datuma, tvoj artikl spreman je za slanje. Šaljemo ti broj za praćenje dostave, kako bi u svakom trenutku mogla znati gdje se tvoj paket nalazi. Molimo te da, na dan dostave paketa, naručeni artikl isprobaš i javiš nam ako postoji nekakav problem kako bismo mogli pravovremeno reagirati.

Vrati: Vraćanje nikada nije bilo lakše uz naše specijalne TWíAxJBT torbe. Nakon što završi tvoj veliki dan, nema stresa. Vrati haljinu s osmijehom - sve je već dogovoreno! Na tebi je samo da ju spakiraš u našu TWIAxJBT torbu i pričekaš dostavu. Također te molimo, da prilikom rezervacije samog artikla uneseš adresu za prikup, ako se ona razlikuje od adrese na koju ti dostavljamo haljinu.

Ponovi: Voljeli bismo čuti tvoje mišljenje i vidjeti tvoj stil! Pošalji nam komentar ili sliku te ostvari svoj popust spreman za sljedeće iznajmljivanje. Kad se pojavi nova prilika, ne brini! Ponovi cijeli proces, istraži nove haljine i uživaj u svakom posebnom trenutku.

Kada najranije moram rezervirati svoju haljinu? + -

Naravno, što prije rezerviraš, to bolje! Preporučujemo ti, ako je dostupna, da rezerviraš haljinu 2-3 dana prije važnog događaja. Sve rezervacije za naredni vikend obrađuju se do srijede ujutro do 10:00, kako bi paketi bili spremni za dostavu.

Kako mogu rezervirati ostale dana u tjednu ako su mi potrebni? + -

Haljine u pravilu dostavljamo četvrtkom, a prikupljamo ih ponedjeljkom. Ako imaš posebne zahtjeve ili trebaš haljinu za druge dane u tjednu, slobodno nas kontaktiraj na twiahelp@gmail.com, i pokušat ćemo pronaći rješenje za tebe.

Kako mogu isprobati haljinu prije rezervacije? + -

Kako bismo ti olakšali proces iznajmljivanja haljina, nudimo mogućnost isprobavanja TWíA haljina iz udobnosti vlastitog doma. Javi nam se prije važnog događaja, kako bi organizirali dostavu i povrat paketa. Probe haljina dostupne su isključivo ponedjeljkom i utorkom prema prethodnom dogovoru kako bismo osigurali da budu spremne za iznajmljivanje drugim TWíA divama.

Kako se vrši plaćanje i postoji li opcija plaćanja pouzeću? + -

Opciju plaćanja pouzećem još nemamo u našoj ponudi. Svaki najam se plaća kartičnim putem, te se sredstva odmah skidaju s tvog računa. Dostavljaču ne plaćaš ništa.

Tko snosi troškove dostave? + -

Dostava je besplatna, dok manji dio troškova prikupa plačaš u iznosu od 5,00 EUR.

Kako mogu pratiti svoj artikl? + -

Nakon što je tvoja rezervacija odobrena, primit ćeš na e-mail adresu potvrdu narudžbe.

Dan prije datuma iznajmljivanja poslat ćemo broj za praćenje dostave, kako bi u svakom trenutku znala gdje je tvoj paket ili, ako je potrebno, napravila izmjenu adrese dostave.

S obzirom da je DPD naša dostavna služba, nismo u mogućnosti ostaviti pakete na paketomatima. Ljubazno molimo da osiguraš primitak paketa na svoje ime ili osobno.

Kako mogu promijeniti svoju adresu dostave? + -

Jednostavno! Nakon primitka e-mail-a s dostavnim podacima, ulaskom na link dostavne službe imaš mogućnost promjene adrese za dostavu. 

Za sva moguća pitanja i pomoć, slobodno nam se obrati na  twiahelp@gmail.com. Netko iz TWíA tima će ti odgovoriti u što kraćem roku.

Što ako mi ne odgovara veličina unajmljenog artikla? + -

Ne brini, tu smo da ti pomognemo u rješavanju problema. 

Bitno je da nas kontaktiraš isti dan kada paket stigne na tvoju adresu. Na raspolaganju smo ti naći drugu veličinu, ili novi model. 

Svi nenošeni (samo isprobani) artikli, prijavljeni na dan dostave, neće biti naplaćeni od strane TWíA-e.

Trošak svih neprijavljenih problema snosi naručitelj. 

Svakako ti savjetujemo da pri svakom odabiru proučiš našu tablicama s veličinama, kao i informacije o samoj haljini i modelu koji ju nosi. Nadamo se da će ti komentari i recenzije ostalih korisnika također pomoći.

Što ako oštetim ili izgubim unajmljeni artikl? + -

Od svakog korisnika očekujemo da se brine o artiklu kao da je njihovo privatno vlasništvo. Naravno, svjesni smo da se nezgode mogu dogoditi, pa ti nudimo opciju osiguranja, kako bi bezbrižno uživala u svojem artiklu. Pri svakom iznajmljivanju nudimo ti opciju Osiguranje od štete u iznosu od 5,00 EUR.

Ako je šteta veća, odnosno artikl je uništen, izgubljen ili ukraden, TWíA utvrđuje iznos nastale štete na trošak klijenta.

Što je osiguranje od štete? + -

Osiguranje od štete opcija je koju možeš odabrati prilikom naručivanja. Plaćaš jednokratni iznos u vrijednosti od  5,00 EUR i time pokrivaš štete poput potrganog zatvarača, sitnih mrlja, ponovnog prišivanja aplikacija na haljini, kao i sva druga oštećenja u vrijednosti do  50,00 EUR . U osiguranje nisu uključene štete veće od 50,00 EUR, gubitak artikla ili zadržavanje artikla.

Kako vraćam svoj unajmljeni artikl? + -

Pristankom iznajmljivanja artikla, TWíA se obvezuje dostaviti artikl na vrijeme, stoga isto to očekujemo od tebe. Vraćanje je vrlo jednostavno koristeći naše TWíAxJBT torbe. 

Dan nakon posljednjeg dana tvoje narudžbe na tvoju adresu dolazi dostavna služba sa papirima za prikup te preuzima unajmljeni artikl. Na tebi je da staviš haljinu u torbu i pričekaš dostavljača na adresi za prikup. 

Ljubazno molimo da se držiš tog pravila, kako bi i druge TWíA dive mogle uživati u našim haljinama. Također te molimo, da prilikom rezervacije samog artikla uneseš adresu za prikup, ako se ona razlikuje od adrese na koju ti dostavljamo haljinu.

Što ako želim otkazati svoje iznajmljivanje? + -

Nema nikakvog problema, iako nam je žao da je tako.  

Svaka narudžba može se besplatno otkazati 7 dana prije početnog datuma (start date-a) iznajmljivanja.

Svaka narudžba koja se želi otkazati 48h prije početnog datuma, naplatit će se 40% od iznosa najma. 

Svaka narudžba otkazana na dan planirane dostave bit će naplaćena u iznosu 50% od cijene najma.

Ako narudžbu napraviš  48h prije početnog datuma te ju ipak na kraju odlučiš otkazati, i to napraviš unutar 4 sata od napravljene rezervacije, rezervacija neće biti naplaćena (dakle ako rezerviraš artikl u utorak u 10:00 za nadolazeći četvrtak, te isti otkažeš do 14:00 u utorak, rezervacija se ne naplaćuje).

Što ako moj iznajmljeni artikl ne dođe na vrijeme? + -

Ako planirana dostava nije realizirana, prema unaprijed najavljenom terminu, molimo  da nam se javiš isti dan na našu službenu email adresu  twiahelp@gmail.com, preko Instagram-a ili WhatsApp-a, kako bismo vidjeli gdje je nastao problem i isti riješili u što kraćem roku.

Koliko dugo mogu iznajmiti određene artikl? + -

Naš start paket je 4 dana. Paket dolazi na tvoju adresu četvrtkom (start date)  i preuzima se s tvoje adrese ponedjeljkom (pogledaj pitanje Kako vraćam svoj unajmljeni artikl?).

 Također nudimo opciju da artikl unajmiš i na duži period. U tom slučaju molimo te da nas kontaktiraš na twiahelp@gmail.com. Opciju plaćaš dodatno po danu. Dakle start paket + cijena po svakom dodanom danu. Te dodatne dane moraš unaprijed rezervirati – naknadne rezervacije ne možemo napraviti zbog drugih TWíA diva.

Koji artikli su za prodaju? + -

Svaki artikl koji se nalazi na našoj stranici može se i kupiti. Uz svaki artikl navedena je cijena najma i prodajna cijena.

Kako mogu dobiti povrat novaca za unajmljeni/kupljeni artikl? + -

Kontaktiraj nas putem twiahelp@gmail.com ili na društvenim mrežama, te nam navedi razlog zbog kojeg želiš napraviti povrat. Nakon što procijenimo tvoj razlog, javit ćemo ti se s mogućim opcijama.

Mogu li kupiti proizvode koji sam unajmila? + -

Naravno!

Nakon primitka uplate zaustavlja se mogućnosti budućih rezervacije tog artikla. Međutim, zbog rezervacija koje su prethodno bile napravljene artikl je potrebno prvo vratiti. Kada sve rezervacije koje su napravljene prije nego što ste kupili, budu izvršene, haljina stiže na tvoju adresu.

Nisam zadovoljan stanjem artikla koji sam kupila, što trebam napraviti? + -

Kontaktiraj nas na twiahelp@gmail.com, društvenim mrežama ili preko WhatsAppa-a s opisom problema i fotografijama artikla. Pronaći ćemo rješenje u najbržem mogućem roku.

Trebam li artikl oprati? + -

Za taj se dio ne brini. Posebnu brigu posvećujemo detaljnom čišćenju svih naših artikala, stoga te molimo da artikl ne čistiš sama.