Nadamo se da ste zadovoljni onim što ste primili, ali ako iz nekog razloga niste, molimo Vas da odmah stupite u kontakt s nama. Prije nego što vratite artikl, kontaktirajte nas e-poštom na twiahelp@gmail.com i navedite svoje puno ime, adresu za dostavu i broj narudžbe. Nakon primitka, kontaktirat ćemo Vas kako bismo dogovorili povrat ili zamjenu te organizirali povrat.

Za svaku dostavu, povrat ili zamjenu nije moguće tražiti povrata novaca. Možemo prihvatiti samo povrate / zamjene ukoliko nam isporučiti dokaz o predmetu da se nije koristio te je u svom originalnom stanju. Stavke se mogu vratiti / izmijeniti samo ako su kupljene s naše web stranice.

Kada zaprimimo proizvod, pod uvjetom da su u stanju prodaje, vratit će Vam se puni trošak proizvoda što je prije moguće istoj kreditnoj/debitnoj kartici koju ste koristili za plaćanje narudžbe. Imajte na umu da povrat može potrajati nekoliko dana kako bi se sredstva uplatila na Vaš račun (to će ovisiti o pojedinačnim bankarskim uvjetima poslovanja).

Dodatni troškovi dostave 

Za svaki originalni trošak dostave nije moguće tražiti povrat novaca i morat ćete pokriti troškove povrata artikla. Također, svaka zamjena artikla biti će naplaćena te ćete morati pokriti troškove slanja novog paketa.

Ne možemo ponuditi potpuni povrat ili zamjenu za stavke koje nisu vraćene u savršenom, prodajnom stanju pa Vas molimo da osigurate da su dobro pakirane i zaštićene prije slanja. Uzimamo pravo kako bismo smanjili povrat sredstava tako da odražava bilo kakvo smanjenje vrijednosti vraćene robe. Nažalost, ne možemo biti odgovorni za štetu koja se može dogoditi u tranzitu pa je preporučljivo osigurati da su svi vraćeni predmeti dobro pakirani i zaštićeni prije slanja.

Kad nam šaljete Predmet natrag, toplo preporučujemo korištenje metode otpreme za praćenje kako biste mogli pratiti status povratne pošiljke i biti apsolutno sigurni da će nam se predmeti vratiti.

Oštećeni proizvodi

Potrudit ćemo se da Vaša narudžba dođe u savršenom stanju. Međutim, povremeno se oštećenja događaju tijekom tranzita, pa nas u ovom slučaju kontaktirajte e-poštom na twiahelp@gmail.com ili telefonom + 385 95 3600546, na datum isporuke. U tome trenutku ponudit ćemo Vam povrat ili razmjenu ovisno o dostupnosti zaliha i dogovoriti trošak povratne poštarine.

Nažalost, nismo u mogućnosti vratiti troškove poštarine koji nisu pismeno dogovoreni s nama prije slanja.

Slično tome, ako naiđete na bilo kakve nedostatke u kvaliteti s vašim stavkom nakon primitka paketa, kontaktirajte nas e-poštom i učinit ćemo sve da situaciju ispravimo što je brže moguće.

Za iznajmljivanje nudimo Vam Zaštitu od oštećenja na svakom predmetu. 

Pročitajte o zaštiti od oštećenja na našem Q&A.

Otkazivanje narudžbe

Ako želite otkazati svoju narudžbu, pošaljite nam je što je prije moguće e-poštom na twiahelp@gmail.com. Ako je narudžba već u procesu dostave,  slijedite gornji postupak. Troškovi isporuke ne mogu se vratiti.

Povratak

Nakon što ste nas pismeno kontaktirali i dogovorili smo povratak, pošaljite svoje vraćene stavke u kojima se navodi Vaše puno ime, adresa i broj narudžbe.

Preporučamo da nam pošaljete dokaz o poštarini jer nažalost ne možemo biti odgovorni za izgubljene pakete. U nesretnom slučaju ako se paket izgubi i ne primimo vraćeni predmet, nažalost, nećemo moći ponuditi povrat ili zamjenu.